نیکان دوست داشتنینیکان دوست داشتنی، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فسقلی دوست داشتنی

هفته دوازدهم و سونو nt

1394/9/9 9:02
نویسنده : مرضیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانی، چطوری عشقم، انشا... که حتما خوبی. چقدر حس قشنگیه که یه فرشته کوچولو را توی وجودت داری، عاشقتم مامانی. محبت 

سه شنبه صبح یعنی 3 آذر با جناب آقای همسر رفتم برای سونو و آزمایش. چون اول باید سونو را انجام میدادم و بعد آزمایش، صبح ساعت 7اونجا بودم که بتونم هردوتاشو تا ظهر انجام بدم، سونو گفت ساعت 10 نوبتت میشه تا اون موقع برو یه چیز خیلی شیرین بخور، بابایی هم گیر داده بود باید شیرینی خامه ای بخورم که بچه خوب تکون بخوره خلاصه ساعت 8 صبح توی خیابونا دنبال شیرینی خامه ای بودیم خندونک تا مغازه ها بالاخره ساعت 9 باز کردن و خلاصه شیرینی خریدیم و یدونه خوردم چون از صبحش توی گلوم احساس سوزش میکردم و میترسیدم بدتر بشم، خلاصه دوباره رفتم برای سونو تا رسیدم نوبتم شد رفتم روی تخت، به آقای دکتر گفتم میشه شوهرمم بیاد نامردا گفتند اجازه نداریم آخه همه جا اجازه میدادند نمیدونم چرا اجازه ندادند. غمگین بابایی هم با کلی ذوق اومده بود که تورو ببینه اما خب نشد متاسفانه. بعدش دکتر معاینه را شروع کرد اما مگه حرف میزد، گفتم دکتر مشکلی که نداره گفت هنوز ندیدم، گفت بچه ات باید نیم رخ بشه، پشتش به ماست، گفتم از بس بچم باحیاستچشمک خلاصه همینجور ضربه میزد روی شکمم تا تو بچرخی منم هی توی دلم آیت الکرسی میخوندمو صلوات میفرستادم تا بالاخره آقای دکتر سخت گیر فرمودند تا اینجاش که سالمه باید آزماش خونم بدی که مکمل اینه، گفتم جنسیتش مشخص نیست گفت دو هفته ی دیگه. خالاصه خوشحال از روی تخت اومدم پایین رفتم به بابایی خبر دادم اونم کلی ذوق کرده بود میگفت من میگم بچه ام سالمه تو همش نگرانی خلاصه رفتیم آزمایشم دادم که گفت جوابش 8 آذر میاد و امروز میرم جوابشو بگیرم که انشا.. اونم خیر. بعدشم سریع برگشتم شرکت آخه از صبحش کلی زنگ زدن تا رسیدم شرکت گلو دردم بدتر شده بود و همینجور تا آخر شب بدترم شد و تا صبح از شدت آبریزش، گلو درد، سرفه، بدن درد شدید نتونستم بخوابم از اونجایی ام که مدیر ما خیلی سخت مرخصی میده و اصرار داره من فعلا مرخصی زیاد استفاده نکنم چهارشنبه نتونستم برم سرکار و رفتم خونه مامانم اما اینقدر باهام تماس گرفتند که از خجالت مرخصی دراومدم، وای الهی قربون مامانم برم که با اون پادردش یه پرستاری توپی به همراهی داداش کوچیکه از من انجام دادند که منی که فکر میکردم با اون سرماخورگی یه هفته ای نمیتونم از جام بلند شم تا شب سرپا شدم البته خوب خوب که قطعا نه ولی خیلی بهتر شدم. اما سرماخوردگی توی دوران بارداری واقعا سخته چون نمیتونی راحت دارو مصرف کنی واقعا تحملش سخته منم اصلا نمیخواستم هیچ قرصی بخورم واسه همین خیلی سخت بود مخصوصا وقتی حالت تهوع هم داشته باشی. اما خب هنوزم احساس سرماخوردگی دارم و دارم سعی میکنم مراقبت کنم تا سریع تر خوب بشم و خیلی بهترم. خداکنه که این دوران بخوبی طی بشه و بتونم نفسمو صحیح و سالم بغل بگیرم.محبتبغل

پسندها (14)

نظرات (12)

مامانه شایلین
9 آذر 94 16:46
دوست خووووووبم مرضیه جان ممنونم که همچنان راه دوستی و محبت خود را هنوووووووز بر ما میگذارید... دوست دار همیشگی شما شایلین و مامانش
مرضیه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم، من لذت میبرم وبلاگ شایلین کوچولو را میبینم و همچنین از دوستی با شما خیلی خوشحالم
★ مـامے چـهارقـلوها ★
9 آذر 94 16:54
سلام گلم ممنونم که پیشمون اومدی وب زیبایی داری ، انشالله فسقلی به سلامتی دنیا بیاد. شمارو لینک کردم اگه مایل بودین مارو لینک کنید
مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم. ممنونم و امیدوارم شماهم نی نی های نازتو صحیح و سالم بغل کنی. و با کمال میل لینکتون میکنم.
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
9 آذر 94 20:14
سلام عزیز دلم انشالله که جواب آزمایشت هم خوب باشه .. چقدر هیجان داره فهمیدن جنسیت نی نی ایشالا هرچی هست سالم باشه و به سلامتی به دنیا بیاد.
مرضیه
پاسخ
سلام نیکو جوون. ممنونم. آره خیلی برای فهمیدن جنسیتش هیجان دارم و منتظرم و این انتظارم خیلی لذت بخش،
مامان سودی
12 آذر 94 10:12
خدا نی نی رو سالم بده بغلتون.منم حدود دو فته دیگه میرم برای nt.ان شاالله در پناه خدا هر دو نوگلامون سالم هستن
مرضیه
پاسخ
مرسی سودی جون. انشا.. که صحیح و سالم باشن. جواب سونو nt هم که بیاد آدم یه آرامش خوبی میگیره. جواب سونوی نی نی گلت هم حتما خوبه.
مامان سودی
12 آذر 94 10:20
راستی عزیزم با افتخار لینکت میکنم.تا ان شاالله تا آخر بارداریمون با هم همسفر باشیم
مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم. منم لینکتون میکنم
مامان زهرا
15 آذر 94 12:48
سلام مرضیه جونی انشالله که بسلامتی باشه و خدای بزرگ حفظ کنه فرزند گلت رو ممنونم از راهنماییت گلم
مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم، مرسی خانومی، انشا... شماهم بارداری خوبی را پشت سربذاری و بسلامتی کوچولوتو بغل کنی.
mum
18 آذر 94 18:52
سلام وبلاگ قشنگیه امیدوارم به وبلاگ من هم سربزنیدواگرپسندیدیدهوادارم شوید ممنون
مرضیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم، شماهم وب زیبایی دارید، من با کمال میل لینکتون میکنم
مامان سونیا
19 آذر 94 20:07
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
22 آذر 94 12:26
سلام عزیز دلم من لینکت کردم
مرضیه
پاسخ
سلام مرسی نیکو جوون
مامان حلما
23 آذر 94 0:19
سلام عزیزم وای بارداری حاملگی خیلی سخته من تجربش کردم خدارو شکر زود سر پا شدی چقدر هیجان داره فهمیدن جنسیت نی نی انشالله سلامت بغل بگیریش
مرضیه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم. انشا... حلما دوست داشتنی هم زیر سایه پدر و مادرش روزای شیرینیو را سپری کنه
کیان
26 آذر 94 9:13
خاله مرسی به ما سر زدید امید وارم نی نی کوچولوی شما صحیح سالم دنیا بیاد
مرضیه
پاسخ
وبلاگ زیبایی دارین. ممنون از نظرتون. انشا... کیان نازنین هم زیر سایه پدر مادرش همیشه روزای زیبایی را تجربه کنه
نويسنده : مامان كژال
13 دی 94 9:41
سلام دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم ممنون می شم که با یک اس ام اس یک رای به من بدی فقط کافیه کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید .
مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم حتما بهت رای میدم انشا.. که برنده میشی