نیکان دوست داشتنینیکان دوست داشتنی، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فسقلی دوست داشتنی

هفته یازدهم

1394/8/24 15:16
نویسنده : مرضیه
276 بازدید
اشتراک گذاری

انجیر کوچولوی من وارد هفته ی یازدهم شد و من خیلی خوشحالممحبت، هفته ی دیگه سونوی nt و آزمایش خون دارم اگه همه چی نرمال باشه که عالی..... میشه. انشا.. که نرمال. نمیدونم من اینقدر توی دوران بارداریم استرس دارم یا همه همینطورندترسو، دفعه اولی که رفتم سونو هفته ی 7 بودم، قلبم داشت از جا کنده میشد عصرش نوبت دکتر داشتم بهم گفت برم سونو ببینم قلبش تشکیل شده یا نه ساعت 7 کارم توی مطب تمام شده بود و همینجور به سونوگرافی هایی که میشناختم زنگ میزدم که همون شب برم یا نوبت نمیدادند یا تعطیل شده بودند بالاخره سونوگرافی روشن قبول کرد برم پیشش تا رسیدم و نوبتم شد ساعت 10 شب شده بود همش داشتم آیت الکرسی میخوندم که ok  باشه، اسممو صدا کرد صدای قلبمو احساس میکردم دارم میشنوم، رفتم توی اتاق یه مانیتورم جلوی خودم گذاشته بود داشت چک میکرد که یهو دیدمت وای چقدر کوچولو بودی، همش از دکتر میپرسیدم خوبه، قلبش تشکیل شده، لبخند زد گفت آره عزیزم مبارکت باشه، بعد قلبتو نشون داد که داشت نبض میزد بوس گفت صداشو نمیزارم واسه نینیت ضرر داره فعلا، وای که از خوشحالی داشتم تو آسمونا سیر میکردم، چقدر لحظه ی قشنگی بود، یه عالمه خداروشکر کردم اومدم از سونو بیرون بابایی هم از خندم فهمید همه چی خوب بوده کلی خوشحالی کرد مامانمم باهامون اومده بود همه خوشحال بودیم اما من همینجور تا خونه داشتم رویا بافی می کردممتنظر. حالا هفته دیگه سونو دارم و بازم همون استرس، خداکنه همه چیز خوب پیش بره. 

ماه اول بارداری خیلی حالم خوب بود، اشتهامم خوب بود، ویارم نداشتم از از ماه دوم ویارم شروع شد، اشتهام یکم کم شده و دائم حالت تهوع دارم البته بازم خداروشکر خیلی بد نیستم، سعی میکنم ببینم از چه چیزایی حالم بد میشه کمتر استفاده کنم، قبلا عاشق زیتون بودم اما الان اصلا میلم نمیکشه و خیلی چیزای دیگه سعی میکنم با  خوردن میوه بد غذاییمو جبران کنم البته اگه بشه. دکتر ویتامین b داده اما تاثیری نداشته دفعه اول رفتم پیش دکتر نوروزی بهم کلسیم دی و امگا3 داد بخاطر ویتامین دی که توی آزمایش قبل بارداری پایین بود اما دفعه ی دوم دکترم گفت نخور چون داره سیستم عصبی بچه شکل میگیره بهتره فعلا نخوری یکم نگران شدم آخه حدودا یکماه خوردم. بچمو سپردم بخدا انشا.. که خودش مراقبشه. و دیگه اینکه لحظه شماری میکنم واسه اینکه تکونای خوشگلتو توی شکمم احساس کنم سعی میکنم از بارداری نهایت لذتو ببرم و همیشه شاد باشم و اینکه مراقب خودم باشم تا یه نی نی سالم بدنیا بیارم. محبت

پسندها (12)

نظرات (6)

✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
27 آبان 94 0:20
انشاالله باقی راه و به سلامتی و راحتی سپری کنی عزیزم قربونت برم نیکو جون انشاالله خدا آرنیکا جون ناز و خوشگلو براتون حفظ کنه
پارمیس
30 آبان 94 17:56
انشالله به سلامتی گلم مرسی پارمیس جون
مامان زهرا
1 آذر 94 10:47
سلام من به تازگی مادر شدم و هنوز یه ماهمه دلم می خواد با شما در ارتباط باشم اگر مایل بودید تبادل لینک کنیم اطلاع بدید خانمی سلام زهرا جان، بله حتما، خوشحال میشم
مامانی مینا
1 آذر 94 12:04
دوران بارداری دوره ایه که هم خیلی شیرینه هم خیلی زود میگذره.آرزوی سلامتی هم برای خودت مامان مهربون و.هم برای نی نیت میکنم. مرسی مینا جون
مامان سودی
7 آذر 94 18:09
مبارکت باشه عزیزم.منم اواخر آذر وقت سونوی ان تی دارم.ان شاالله به سلامت نی نی نازتو بغل بگیری مرسی عزیزم. انشا... دوران بارداریتون پر از اتفاقای خوب باشه و بسلامتی سپری بشه
قندعسل
8 آذر 94 0:17
سلام دوست عزیز برای اولین بار با اولین برند ایرانی تولیدکننده ملزومات اتاق کودک قند عسل(فرش،لوستر،استیکربرجسته چوبی و...) در خدمت هستیم خوشحال میشم از پیج ما در اینستا دیدن فرمایید@GHANDEASALL یا برای دریافت ازاطلاعات بیشتر با شماره 09167103504 تماس بگیرید در خدمتنان هستم