نیکان دوست داشتنینیکان دوست داشتنی، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فسقلی دوست داشتنی

آقا پسر شیطون ما

1394/10/26 9:17
نویسنده : مرضیه
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسر مامان

چطوری جگر کوشه من که هر روز بیشتر از قبل عاشقت میشم، شیطون مامان از حال این روزات بگم که حسابی شیطون شدی و توی دل مامانی حسابی شیطونی میکنی و من چقدر از این شیطنت هات خوشحالم و توی دلم قند آب میشه، 3-4 روزی هست که تکونات محسوس تر شده و شما حسابی توی دل مامانی مشغول بازی هستی، دیروز صبح جمعه از تکونای شما بیدار شدم و دیگه نشد بخوابم، البته نه اینکه خیلی محکم ضربه بزنی، بیشتر از ذوق تکون خوردنت خواب از سرم پرید، بابایی هم دایم باهات حرف میزنه و منتظره که تکون خوردناتو ببینه، وقتی تکون میخوری قشنگترین حس دنیارو تجربه میکنم، نمیدونی چقدر انرژی میگیرم از فکر کردن بهت و از اینکه هستی، گاه گاهی هم میرم بازار و از دیدن لباسای پسرونه کوچولو کلی ذوق میکنم و دایم تورو توشون تصور میکنم، اولین لباسو همکارم از مشهد بعنوان سوغاتی برات خرید وقتی من هنوز باردار نبودم، دومین لباسم دوست بابا مجتبی که لباس کودک میفروشه وقتی جنسیتت مشخص شد بهمون کادو داد، همه خیلی خوشحالن از اینکه داری به جمع خانواده اضافه میشی مخصوصا دختر دایی ها و پسر داییت و پسر خاله ات، هر روز یه نقشه جدید برات میکشن، که مثلا اگه باهاشون رفتی شهربازی چه وسیله ای ببرنت که توهم بتونی سوار شی نمیدونن که هنوز خیلی راه مونده تا اونجاها و البته زمان خیلی زود میگذره و مثل این مورد که من و مجتبی الان نزدیک ششمین سالگرد ازدواجمونه و باورمون نمیشه که شش سال گذشت، خلاصه اینکه لحظه شماری میکنیم برای بغل کردنت و لمس کردن دستای کوچولوت، محبتبوسمحبتبوس

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان زهرا
28 دی 94 7:48
ای جووونم خدارو هزار بار شکر خدا حفظ کنه گل پسری شمارو عزیزم
مرضیه
پاسخ
مرسی زهرا جون، انشا... خدا دردونه شماراهم حفظ کنه
کیان
5 بهمن 94 12:03
خاله جون تقریبا نمه راه هستید همین قدر هم صبر کنید میتونید گل پسری رو بغل کنید
مرضیه
پاسخ
مرسی عزیزم انشا... که نیمه دومم به خوبی طی بشه.
کیان
7 بهمن 94 12:58
خاله یک انتقامی از بابام گرفتم که نگو بیا و ببین
کیان
19 بهمن 94 11:56
خاله تا فسقلی از شروع بع وزن گرفتن نکرده بدو بدو برید و سیسمونیشو کامل کنید آخه ما های اخر یکم سیسمونی خریدن سخته