نیکان دوست داشتنینیکان دوست داشتنی، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فسقلی دوست داشتنی

هفته هجدهم

1394/10/13 9:01
نویسنده : مرضیه
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی دوست داشتنی من، امروز وارد هفته ی هجدهم شدم، خیلی خوشحالم که دارم هفته ها را یکی یکی پشت سر میذارم اما خب توی دلمی و من تقریبا ازت خبری ندارم و این گاهی نگران کننده است. آزمایش غربالگری نوبت اول بهمراه سونو را توی هفته ی  دوازدهم انجام دادم که جوابشو بردم برای دکتر و خداروشکر گفت هیچ مشکلی نیست شب یلداهم مامان جونم و پدر عزیزم برامون تاسیانه آوردند که عکسشو سر فرصت میذارم چون از خانواده ی بابایی فقط عموت اصفهان زندگی میکنه و اوناهم بخاطر کارشون نتونستند بیان جشنمونو فقط با خانواده من گرفتیم با خواهر برادرای من که خداروشکر خیلی خوش گذشت البته من خیلی خسته شدم با اینکه کار خاصی نکردم و همه ی زحمتارو مامان بزرگت و خاله هات و زنداییت کشیده بودند، و مامان و بابام بمناسبت بارداریم بهم یه کادوی خوشگل دادند که بازم دستشون درد نکنه خلاصه که شب خوبی بود و بعد از اونم هفته ی شانزدهم آزمایش غربالگری نوبت دوم را انجام دادم و خداروشکر جوابشو دیروز بردم برای دکترم و گفت مشکلی نیست و خوبه، بعدش خواست برام صدای قلب تورو بذاره تا بشنوم و نگرانیم از همون جا شروع شد آخه صدای قلبت نمیومد. از دیشب تا حالا حالم اصلا خوب نیست دکتر گفت باید بری سونوی سه بعدی که جنین کاملا سالم بودنش چک بشه و صدای قلبشم بشنوی، گفت امروز برم و جوابشو براش ببرم، من خیلی نگرانتم.... نمیدونم چی میشه دکتر گفت انشا... که چیزی نیست اما خیالمو راحت نکرد، از دیشب تا حالا هزارتا سایتو چک کردم بعضیا نوشته بودند ممکنه بچه خیلی کوچیک باشه و بعضی از دستگاهای سونوگرافی دقت کافی نداشته باشه، دیشب تا صبح فقط خواب سونوگرافی میدیم و بابایتم مثل من خیلی نگران، دیشب خیلی شب بدی برامون بود و هردوتا شوکه بودیم مجتبی خیلی سعی میکرد دلداریم بده و اما خب واقعا نمیدونستیم چی شده، محتبی به سختی واسم امروز نوبت سونو گرفت آخه همه جا خیلی شلوغ بود، امروز ساعت 5 نوبت دارم و امیدوارم که مارو خیلی اذیت نکنی و از نگرانی سریعتر دربیاری. وای خدای من کاش زودتر عصر بشه و من صدای قلب نازنین بچمو بشنوم. من مطمئنم تو هنوز قلب کوچولوت میزنه. خدایا لطفا پایان امروز منو شیرین کن.

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان زهرا
13 دی 94 10:45
سلام مامان عزیز اصلا نگران نباش انشاالله که چیزی نیست شاید نی نی فسقلی خواسته خودشو لوس کنه و ناز کرده واستون منتظر خبرهای خوبت هستیم عزیزم
مرضیه
پاسخ
سلام زهرا جان آره مثل اینکه گل پسر ما میخواسته خودشو واسمون لوس کنه قربونش برم فقط خداکنه دیگه اینجوری خودشو لوس نکنه که ما تو 40سالگی سکته میکنیم میمیریم اما خداروشکر که همه چی خوب بود
✿ نیکـو ماماטּ ِآرنیـکا ✿
13 دی 94 11:12
سلام مرضیه جان انشاالله که امروز صدای قلب کوچولوتو بشنوی عزیزم اصلا به دلت بد راه نده گلم حتما مشکل از دستگاه بوده
مرضیه
پاسخ
سلام نیکو جون خداروشکر که مشکلی نبود اما آدم به این دکترا چی بگه که مردمو سکته می دند بازم ممنون
مامان زهرا
13 دی 94 13:20
سلام مرضیه جون توکلت به خدا باشه انشالله که هیچی نیست و صدای نی نی نازت رو حتما میشنوی گلم نیت کن برا سلامتیش متوسل به حضرت علی اصغر بشو منم برات دعا می کنم خانمی
مرضیه
پاسخ
سلام زهرا جون. مرسی عزیزم خداروشکر که رفتم سونو و گفت مشکلی نیست بازم از دلداریت ممنونم