نیکان دوست داشتنینیکان دوست داشتنی، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

فسقلی دوست داشتنی

اولین تکون خوردنای قند عسل و انتخاب نام

1394/10/16 9:08
نویسنده : مرضیه
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من

تقریبا نیمه راهو گذروندیم و نمیدونی چقدر هیجان زده ام برای ادامه راه و بغل کردنت. چقدر قشنگه یه فرشته کوچولو را توی شکمت داری، خیلی خوشحالم از اینکه هستی، از وقتی جنسیتت مشخص شده بابایی اصرار داره زودتر اسمتو مشخص کنیم، خب قبلا بین اسم دختر و پسر سرچ کرده بودم و یه سری از اسم هایی که بیشتر خوشم اومده بود رو جدا کرده بودم و گاه گاهی با مجتبی تبادل نظر میکردیم، بابات دوست داره اسمت ترجیحا فارسی باشه. قرارمون بر این بود من یه لیست از اسم هایی که دوست دارمو پیشنهاد بدم و اونم همینطور و باهم اسم هایی که خوشمنون نمیاد و میادو جدا کنیم تا برسیم به اسم دلخواهمون. به من فقط 1 روز مهلت داده بود لیستمو پیشنهاد بدم  .خب خیلی سرچ کردم و حدودا 10 الی 15 تا اسم جدا کردم و به مجتبی نشون دادم اونم همینطور خیلی از اسم ها شبیه هم بود خب یه سری از اسم ها حذف شد چند تایی موند و با تک تکش تورو صدا میزدیم ببینیم با کدومش بیشتر ارتباط برقرار میکنیم تا نهایتا رسیدیم به آرسام، سامیار و نیکان حالا بین این سه تا اسم ببینیم نظر بقیه هم چیه، سونو خیلی مطمئن گفت که پسری اما خب اگه دختر شدی دیگه خدا داند. و دیگه اینکه از دیروز تا حالا یه تکونایی توی شکمم احساس میکنم خیلی ضعیف و فقط 3بار گاهی شک میکنم که تویی یا من اشتباه میکنم. مخصوصا شب که اومدم بخوابم، قبل تر فقط گاه گاهی توی دلم نبض احساس میکردم و گاهی هم خودتو جمع میکردی یه گوشه و سفت میشدی مثلا وقتی سردم میشه خیلی و یا دوبار وقتی از پله ها داشتم میرفتم پایین. اما دیشب موقع خواب احساس میکردم داری وول میخوری مثل یه ماهی کوچولو توی شکمم، چقدر لحظه ی قشنگی بود خیلی کوتاه بود اما فوق العاده بود. محبتمحبت همش باهات حرف میزدم و دائم باهات رویا بافی می کنم، خیلی عجیب دوستت دارم، خیلی زیاد. 

کم کم باید به فکر خریدن وسایل و درست کردن و چیدن اتاقت باشیم، دایم توی اینترنت سرچ میکنم ببینم چی بخریم و چه رنگی. انشا.. بزودی اونم شروع میکنیم. فقط بدون منو بابایت یه دنیا عاشقتیم بوسمحبتمحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

aylar
16 دی 94 11:36
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
مرضیه
پاسخ
سلام مرسی
دختــر بابا
16 دی 94 15:21
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸. ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞*زیــبا ترین درود و سلام دوسـت عزیز. وپ زیـــبای داری مـــوفــق باشیــداگر ۞*اگر خــــواســــتی بمـــن ســـر بــــزن منتظــــــر حضـــــــور سبـــزت هستم ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
مرضیه
پاسخ
سلام عزیزم حتما سر میزنم
♧♡♧خواهری♧♡♧
16 دی 94 18:05
مرضیه
پاسخ
کیان
17 دی 94 8:59
سلام خاله به نظر من هرسه اسم قشنگه ولی از لحاظ دل نشین بودن به نظر من به ترتیب 1-نیکان 2-سامیار و 3-آرسام راستی خاله سعی کنید زوتر خرداتونو بکنید چون ماه های آخر خرید کردن یکم سخت میشه.
مرضیه
پاسخ
سلام به مامان کیان و کیان ناز و شیطون مرسی بابت نظرتون، منم نیکان واسم دلنشین تر بود و اسمشو تصمیم گرفتیم بذاریم نیکان.
مامان سونیا
19 دی 94 11:43
وااااااااای نیکان چه اسم قشنگی انشالله به سلامتی
مرضیه
پاسخ
مرسی عزیم نظر لطفتونه
مامان یکتا
19 دی 94 23:49
امشب داشتم تو اینستاگرام می چرخیدم که یهو یه چهره ی دوست داشتنیِ آشنا به چشمم خورد .. یه دختر چشم آبی فوق العاده دوست داشتنی ....... یه لحظه هنگ کردم ... گفتم ای واااای من این که آرنیکا ی خودمون ..... آرنیکا که الان 5ماهشه!!! چطور یهو قد کشید و اینهمه بزرگ شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ پیچو باز کردم و یک عالمه عکس از این فرشته ی ناز ترکیه ای دیدم. 1407 تا ... وب آرنیکا http://prinsecc_2015.niniweblog.com تقلبیه دوستان تقلبی از رو پیچ feyzush.93 تو اینستاگرام ...
مرضیه
پاسخ
سلام نمیدونم چی بگم من از وقتی وبلاگ برای فسقلیم درست کردم هر ورز دارم یه وبلاگ تقلبی میبینم یا میشنوم که کشف شده. برای همین دیگه برام اهمیتی نداره تو سر این آدما چی میگذره و چرا این کارو میکنن. فقط دعا می کنم خدا شفاشون بده